Informace o publikaci

Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001

Autoři

KLAPALOVÁ Alena

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Firma a konkurenční prostředí 2008.
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace
Obor Řízení, správa a administrativa
Klíčová slova ISO 9000 competitiveness survey customer relationship
Popis Příspěvek prezentuje část výsledků rozsáhlého empirického šetření zaměřeného na vybrané oblasti existence a činnosti podniků, které mohou sehrávat významnou roli při hodnocení konkurenceschopnosti.Problematika vybraná pro tento příspěvek je zúžená na získané výsledky šetření, týkající se vnímání významu zákazníka jako jednoho z primárních a pro současné a budoucí působení podniku nezbytných stakeholderů podniku a existence certifikátu ISO 9000:2001.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info