
Noise and the Mermin-GHZ Game
Název česky | Šum a Mermin-GHZ hra |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | MEMICS 2008: Fourth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | FIALÍK, Ivan. Noise and the Mermin-GHZ Game. In MEMICS 2008: Fourth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science. Brno, Czech Republic: Masaryk University and Technical University of Brno, 2008, s. 37-44. ISBN 978-80-7355-082-0. |
Obor | Informatika |
Klíčová slova | Pseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; quantum winning strategy; quantum noise |
Popis | Pseudotelepatická hra je hra pro dva či více hráčů, pro kterou neexistuje klasická vítězná strategie, ale existuje vítězná strategie založená na sdílení kvantové informace. Poněvadž bezchybná implementace kvantové vítězné strategie je obecně velmi obtížný úkol, je vysoce pravděpodobné, že se hráči dopustí chyb i v případě použití kvantové vítězné strategie. Po uvedení modelu pro pseudotelepatické hry vyšetříme vliv několika základních kvantových šumových kanálů na kvantovou vítěznou strategii pro Mermin-GHZ hru. Rovněž se pro tuto hru budeme zabývat otázkou, jak silný šum je třeba ke smazání rozdílu mezi kvantovými a klasickými hráči. |
Související projekty: |