Informace o publikaci

Noise and the Mermin-GHZ Game

Logo poskytovatele
Název česky Šum a Mermin-GHZ hra
Autoři

FIALÍK Ivan

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference MEMICS 2008: Fourth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace FIALÍK, Ivan. Noise and the Mermin-GHZ Game. In MEMICS 2008: Fourth Doctoral Workshop on Mathematical and Engineering Methods in Computer Science. Brno, Czech Republic: Masaryk University and Technical University of Brno, 2008, s. 37-44. ISBN 978-80-7355-082-0.
Obor Informatika
Klíčová slova Pseudo-telepathy games; Mermin-GHZ game; quantum winning strategy; quantum noise
Popis Pseudotelepatická hra je hra pro dva či více hráčů, pro kterou neexistuje klasická vítězná strategie, ale existuje vítězná strategie založená na sdílení kvantové informace. Poněvadž bezchybná implementace kvantové vítězné strategie je obecně velmi obtížný úkol, je vysoce pravděpodobné, že se hráči dopustí chyb i v případě použití kvantové vítězné strategie. Po uvedení modelu pro pseudotelepatické hry vyšetříme vliv několika základních kvantových šumových kanálů na kvantovou vítěznou strategii pro Mermin-GHZ hru. Rovněž se pro tuto hru budeme zabývat otázkou, jak silný šum je třeba ke smazání rozdílu mezi kvantovými a klasickými hráči.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info