Informace o publikaci

Žáci s poruchami učení v (nej)širším slova smyslu

Autoři

BROŽOVÁ Dana

Rok publikování 2007
Druh Článek ve sborníku
Konference Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova school unsuccessfulness pupil with special education needs learning disorders specific learning disorders intelligence social stigmatization system approach
Popis Příspěvek se zabývá problematikou školního neúspěchu v souvislosti s poruchami učení v (nej)širším slova smyslu. Pozornost je věnována možnostem vzdělávání těchto žáků v Německu, vlivu sociokulturního prostředí na poruchy učení a systémovému přístupu.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info