Informace o publikaci

Posilování komunikativních kompetencí u žáků se souběžným zrakovým a přidruženým postižením

Autoři

NOVÁKOVÁ Zita

Rok publikování 2008
Druh Článek ve sborníku
Konference Klenková, J.; Vítková, M. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami: Sborník z konference s mezinárodní účastí.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova student with visual impairment and other disability; communication competences; expressive and receptive communication; symbolic communication; tangible symbol systems; the picture exchange communication system
Popis Příspěvek se zabývá problematikou posilování komunikativních kompetencí žáků se souběžným zrakovým a přidruženým postižením, jež byla zkoumána v rámci realizace Výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. Cílovou skupinou jsou především žáci s hluchoslepotou. Jsou prezentovány systémy alternativní a agumentativní komunikace, dále také komunikační systém VOKS.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info