Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Emoce v procesu profesní orientace: komparace případových studií žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Career choice; career guidance; emotions; support seeking; effort |
Popis | Text obsahuje dílčí výstupy z výzkumu zaměřeného na sledování procesu profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami při ukončování základní školy. Autoři prezentují metodologický postup při plánování kvalitativně pojatého výzkumu v designu případových studií a interpretují data zaměřená na faktor emoce. Působení a vliv emocí žáků i rodičů na proces profesní orientace pak porovnávají ve třech vybraných případových studiích. |
Související projekty: |