Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
K cílům a úkolům celoživotního vzdělávání učitelů vyučujících
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Kapitola v knize |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Bylo by logické, kdyby úvahy o tom, jaká témata v rámci celoživotního vzdělávání učitelům především nabízet, vyplývaly z toho, co je v daném oboru nejvíce potřebné. Protože to, co je nejvíce potřebné, se odvíjí od problémů, které v dané oblasti existují. Je úkolem výzkumu tyto problémy identifikovat. Základní otázkou předběžného výzkumu bylo zjistit, který z předmětů vyučovaných v rámci výše zmíněných oborů, potřebují současní učitelé našich základních škol nejvíce doplňovat, probírat a diskutovat, neboť jim jeho výuka nebo výuka některých z jeho kapitol činí potíže. Bylo zjištěno, že tímto předmětem je jednoznačně genetika. Proto byl další výzkum zaměřen na zkoumání příčin, proč je to právě genetika, a dále na zjištění, jak je vlastně na našich základních školách v současnosti genetika vyučována. |
Související projekty: |