Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability
Název česky | Raná výuka cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | Revija za elementarno izobražovanje/ Journal of Elemantary Education |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | special education needs; learning difficulties; impaired communication ability; methodology; research |
Popis | Příspěvek se zabývá problematikou nácviku výslovnosti cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností v rané výuce. Uvedena jsou v něm pedagogicko-psychologická východiska, vymezen pojem narušená komunikační schopnost s jejími důsledky pro osvojování cizího jazyka v jeho foneticko-fonologické složce, představeny vybrané metody dramatické výuky pro nácvik správné výslovnosti a v závěru stručně představeno jedno z dílčích výzkumných šetření. |
Související projekty: |