Informace o publikaci

Teaching Early-Level Foreign Languages tu Pupils with Impaired Pronunciation Ability

Název česky Raná výuka cizích jazyků u žáků s narušenou komunikační schopností
Autoři

JANÍKOVÁ Věra

Rok publikování 2009
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Revija za elementarno izobražovanje/ Journal of Elemantary Education
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova special education needs; learning difficulties; impaired communication ability; methodology; research
Popis Příspěvek se zabývá problematikou nácviku výslovnosti cizího jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností v rané výuce. Uvedena jsou v něm pedagogicko-psychologická východiska, vymezen pojem narušená komunikační schopnost s jejími důsledky pro osvojování cizího jazyka v jeho foneticko-fonologické složce, představeny vybrané metody dramatické výuky pro nácvik správné výslovnosti a v závěru stručně představeno jedno z dílčích výzkumných šetření.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info