Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Individualizační strategie při výuce Chemických výpočtů na ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Výzkum, teorie a praxe v didaktice chemie, Sborník příspěvků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | Individualization strategy; Group education; Motivation; Cooperative teaching; Active teaching; Competition; Mathematical literacy |
Popis | Příspěvek představuje strategii individuálního přístupu využitelnou pro zvýšení kvality výuky chemických výpočtů v rámci výuky chemie na ZŠ. Strategie je zaměřena na rozvoj dovedností žáků, v oblasti využití matematického aparátu, nejen ve výuce chemie, ale i dalších přírodovědných oborů, a to u co nejširšího spektra žáků, s rozdílným matematickým nadáním. Zkoumán byl vliv individualizace ve výuce na dosahování kladných učebních výsledků s hlavním zaměřením na žáky s průměrným a podprůměrným matematickým nadáním. |