Informace o publikaci

Výzkum mýtů vyskytujících se mezi pedagogy v praxi

Autoři

ŠKRABÁNKOVÁ Jana BRÍDZIKOVÁ Dana

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Nadaní žáci: výzva pro učitele. Sborník referátů z odborného semináře s mezinárodní účastí.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Abilities; high abilities; myth; pupil with special need education; inclusion; lock out
Popis Příspěvek se zabývá definováním pojmu nadání a talent, identifikací nadaných žáků a popisem jejich vývoje v porovnání s intaktními žáky. V praktické části popisuje nejčastější omyly a mýty, které kolují mezi pedagogy a snaží se o jejich vysvětlení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info