Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Reflexe terénní výuky na integrovaném pracovišti PdF MU
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2009 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Geografické aspekty středoevropského prostoru. 2. díl |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | field work education,integration, intergration of scientific and humanistic subjects, reflection, cooperation. |
Popis | Integrované terénní cvičení se týká studentů učitelství pro 1. Stupeň základní školy. Jedná se o výuku přírodovědy a vlastivědy. Celá výuka má tři fáze: 1. Integrovaný vědní základ 2. Didaktika integrovaného vědního základu 3. Integrované terénní cvičení v modelové oblasti Terénní výuka probíhá touto formou 4 roky. Studenti se v reflexi vyjadřovali k celé výuce s ohledem na míru integrace. Na základě jejich hodnocení pracujeme na změnách její koncepce. |