Informace o publikaci

Reflexe terénní výuky na integrovaném pracovišti PdF MU

Autoři

HOFMANN Eduard

Rok publikování 2009
Druh Článek ve sborníku
Konference Geografické aspekty středoevropského prostoru. 2. díl
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova field work education,integration, intergration of scientific and humanistic subjects, reflection, cooperation.
Popis Integrované terénní cvičení se týká studentů učitelství pro 1. Stupeň základní školy. Jedná se o výuku přírodovědy a vlastivědy. Celá výuka má tři fáze: 1. Integrovaný vědní základ 2. Didaktika integrovaného vědního základu 3. Integrované terénní cvičení v modelové oblasti Terénní výuka probíhá touto formou 4 roky. Studenti se v reflexi vyjadřovali k celé výuce s ohledem na míru integrace. Na základě jejich hodnocení pracujeme na změnách její koncepce.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info