Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb
Název česky | Teoretický rámec vývoje CPV videowebu |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | New Pathways in the Professional Development of Teachers |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | video-based learning environment; teacher education; observation; cognitive-load theory |
Popis | Tento článek si klade za cíl představit teoretický rámec pro vytváření CPV videowebu, elektronického učebního prostředí využívajícího videozáznamy výuky. Čtyři oblasti, které inspirují teoretický rámec, budou stručně popsány. Jedná se o teorii reflektivního praktika, pozorování jako tiché období ve vzdělávání učitelů, využití videopřípadů ve vzdělávání učitelů a teorie kognitivního zatížení. V závěru budou stručně představeny praktické implikace pro vytváření CPV videowebu. |