Informace o publikaci

FOR FIN 2010

Autoři

KRAJÍČEK Jan

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference FOR FIN 2010
Fakulta / Pracoviště MU

Ekonomicko-správní fakulta

Citace KRAJÍČEK, Jan. FOR FIN 2010. In FOR FIN 2010. první. Bratislava: Ekonomická zniverzita Bratislava, Národhospodárská fakulta, 2010, s. 1 - 8, 250 s. ISBN 978-80-225-3001-9.
Obor Ekonomie
Klíčová slova Advertising Bank Cash Management Client Crisis Service
Popis Marketing a Cash Managament by spolu na první pohled nemuseli vzájemně nesouviset. Je však zde něco velmi významného a tím je přístup bank ke svým klientům, a zde se dopady bankovní krize plně projeví banky budou nuceny si ještě více vážit svých klientů, především těch bonitních a solventních.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info