Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Diferenciace cizojazyčného vzdělávání
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Příspěvek se věnuje studii, kterou autorka realizovala formou akčního výzkumu ve spolupráci se skupinou učitelů anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Po počátečním zmapování běžné praxe učitelů autorka iniciovala experimentální inovace spočívající ve vnitřní diferenciaci výuky na základě diagnostiky učebních stylů žáků. Jedním z hlavních cílů výzkumného šetření bylo monitorování uvažování učitelů v průběhu inovace, se zaměřením na jejich pojetí diferenciace. Na základě výsledků byly formulovány podmínky zavádění vnitřně diferencované výuky cizího jazyka na základních školách, zejména s ohledem na připravenost učitelů na tento typ výuky. |
Související projekty: |