Informace o publikaci

Metoda cloze-testu jako nástroje na zjišťování porozumění uměleckému textu žáky cizinci na 2. stupni ZŠ

Autoři

SIEGLOVÁ Naděžda

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Vítková, M.; Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Czech school;Czech pupils and pupils foreigners; understanding of artistic text; tests of understanding; cloze test; interpretation of results of cloze tests
Popis : Stať se zaměřuje na zjišťování porozumění uměleckému textu českými žáky a žáky cizinci. Byla zvolena metoda cloze-testu. Text pro cloze test byl vybrán z populární knihy Joan Rawlingové.Výzkum zjišťoval vztah mezi výsledky v cloze-testu a charakteristikami žáků, danými především výchozím mateřským jazykem žáků.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info