Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Diagnostická kompetence učitelů anglického jazyka a její hodnocení pomocí CPV videowebu
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | Teacher education, teachers diagnostic competence, Video Web, assessment of teachers diagnostic competence |
Popis | CPV videoweb je elektronické učební prostředí, které má za úkol pomocí videoukázek z reálných hodin (nashromážděných v rámci projektu CPV videostudie) propojit teorii a praxi výuky a připravit tak studenty učitelství na pedagogickou praxi. V rámci disertační práce budeme připravovat CPV videoweb anglického jazyka. Disertační výzkum bude zjišťovat úroveň diagnostické kompetence budoucích učitelů anglického jazyka, definovanou jako schopnost vidět, popsat, vysvětlit a predikovat děje ve třídě. Dílčím cílem je operacionalizovat diagnostickou kompetenci pro výzkumné uchopení, vytvořit diagnostický modul videowebu, který umožní její měření, a přispět k validizaci tohoto výzkumného nástroje porovnáním výsledků studentů v studentů na počátku studia, studentů v závěru studia a učitelů s delší pedagogickou praxí. |