Informace o publikaci

Qualitative Reachability in Stochastic BPA Games

Logo poskytovatele
Autoři

BRÁZDIL Tomáš BROŽEK Václav KUČERA Antonín OBDRŽÁLEK Jan

Rok publikování 2011
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj Information and Computation
Fakulta / Pracoviště MU

Fakulta informatiky

Citace
Obor Informatika
Klíčová slova pushdown automata; turn-based games
Popis V článku je uvažována třída nekonečně-stavových her generovaných zásobníkovými automaty bez stavové jednotky, kde je výherní kritérium specifikováno jako regulární množina cílových konfigurací a omezením tvaru `>0' nebo `=1'. Cílem jednoho hráče je maximalizovat pravděpodobnost dosažení cílové konfigurace tak, aby bylo uvedené omezení splněno, zatímco druhý hráč se snaží o opak. Je dokázáno, problém určení vítěze v takovéto hře je řešitelný v polynomiálním čase pro omezení `>0', resp. v polynomiálním čase pomocí NP int. co-NP orákula pro omezení `=1'. Dále je ukázáno, že výherní region obou hráčů je regulární, a je podán algoritmus pro syntézu výherních strategií obou hráčů.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info