Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Problematika specifických poruch učení v dospělosti (kvalitativní výzkum - případová studie)
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | specific learning difficulties (SLD); brain dysfunction; attention deficit hyperactivity disorder (ADHD); adulthood; dyslexia; dysgraphia; dysorthography; dyscalculia; dyspraxia; dyspinxia; case study |
Popis | Tento článek se zabývá problematikou specifických poruch učení v dospělosti. Tedy konkrétně tím, jak se v dospělosti projevují specifické poruchy učení a jaké se používají diagnostické metody specifických poruch učení u dospělých osob. V části výzkumné je pak rozpracována kasuistika klientky, v níž je obsažena rodinná i osobní anamnéza, týkající se specifických poruch učení, a jsou zde také demonstrovány jednotlivé potíže spektra SPU. Plné znění příspěvku je v elektronické podobě na CD. |
Související projekty: |