Informace o publikaci

Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu

Autoři

HRICOVÁ Lenka

Rok publikování 2010
Druh Konferenční abstrakty
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis V příspěvku s názvem Vlivy rodiny na komunikační kompetence žáků základních škol pro sluchově postižené v České republice a v Německu bude zveřejněna část výsledků výzkumu k rigorózní práci autorky, která se týká komunikačních kompetencí žáků mladšího školního věku na základních školách pro sluchově postižené v České republice a v Německu, respektive německé spolkové zemi Baden-Württemberg. V rámci tohoto článku bude v souvislosti s komunikačními kompetencemi žáků poukázáno zejména na vlivy rodiny a bude zdůrazněna důležitost její role. Komunikace je jedním z nejdůležitějších cílů při vzdělávání žáků škol pro sluchově postižené a podmínkou pro úspěšné dosažení tohoto cíle je právě podpora ze strany rodiny, která představuje pro dítě velkou motivaci.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info