Informace o publikaci

Inkluzivní vzdělávání – rozvoj klíčových kompetencí žáka formou výuky a nejen jejím obsahem

Autoři

TANNENBERGEROVÁ Monika

Rok publikování 2010
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Inkluzivní vzdělávání je školský systém, který se snaží zajišťovat všem dětem automatické a rovné právo na vzdělání tak, aby měly šanci na maximální rozvoj svých schopností a dovedností k přípravě na budoucí život. V inkluzívní třídě jsou společně vzdělávány spolu s intaktními dětmi také děti se somatickým, duševním či mentálním postižením, děti cizinců, jedinci s poruchami autistického spektra, s diagnózou vysokého nadání, s poruchami učení nebo pozornosti apod. Vztah tohoto systému vzdělávání ke klíčovým kompetencím je velice transparentní a jasný, silné je hlavně jeho celkové ovlivnění žáků formou této výuky a nejen jejím obsahem.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info