![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Zařazování alternativ do výstupů studentů v přípravě budoucích učitelů na hodinách pedagogické komunikace
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Další prezentace na konferencích |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Popis | Ve svém příspěvku se budu zabývat problematikou zařazováním alternativ, tedy alternativních metod, aktivizačních přístupů a jiných forem netradičního vyučování či aktivizující výuky do výstupů studentů v hodinách pedagogické komunikace. Úkolem studentů, bylo zvolit si vhodnou metodu či přístup pro vyučovaný předmět a začlenit jej do přípravy na hodinu. Metoda měla být volena tak, aby došlo co k nejefektivnější výuce. Ve svém článku se budu zabývat tím, jaké metody si studenti vybírají nejčastěji a proč tomu tak je. |
Související projekty: |