![Studijní programy](https://cdn.muni.cz/media/3757910/studijni-programy-student-jde-chodbou-masarykova-univerzita.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133754493890000000&heightratio=0.5&width=278)
Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Podmínky pro rozvoj profesionálních kompetencí v kurikulu učitelského vzdělávání – inspirace z Austrálie 90. let
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2010 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | ˇOldřich Šimoník (ed.) Příprava budoucích učitelů na rozvíjení klíčových kompetencí žáků |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Klíčová slova | curriculum for preparatory education of teachers, key competences, educational programme, Framework Educational Programme for Primary Education, teachers’ competences for prospective teachers education |
Popis | Příspěvek informuje o zkušenostech australských odborníků,kteří analyzovali před rokem 2000 kurikulární podmínky institucí připravujících budoucí učitele v oblasti jejich profesionálních kompetencí, a poté se zaměřili na charakteristiky „efektivních“ učitelů, kteří realizují jejich profesionální přípravu. |
Související projekty: |