Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools
Název česky | Aktuální situace ve výuce ruského jazyka v běžných třídách s žáky se specifickými poruchami učení v Jihomoravském kraji České republiky ve vyšších ročnících základních škol a v nižších ročnících víceletý (výsledky výzkumu) |
---|---|
Autoři | |
Rok publikování | 2008 |
Druh | Článek v odborném periodiku |
Časopis / Zdroj | MOVA. Naukovo-teoretiččskij časopis z movoznavstva. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | pupil with specific learning difficulties; teaching Russian language; individual integration; school psychologist; special teacher; patents; Russian language teacher |
Popis | Ve stati jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu ohledně současného stavu výuky ruského jazyka v běžných třídách u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji v České republice. Cílem bylo analyzovat současnou situaci ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení, zjistit učitelovy kompetence a znalosti o problematice spedifických poruch učení. |
Související projekty: |