Informace o publikaci

The current situation in the teaching Russian language in common classes with pupils with specific learning disorders in the region of South Moravia in the Czech Republic at senior primary grades and in the lower grades of multi-annual grammar schools

Název česky Aktuální situace ve výuce ruského jazyka v běžných třídách s žáky se specifickými poruchami učení v Jihomoravském kraji České republiky ve vyšších ročnících základních škol a v nižších ročnících víceletý (výsledky výzkumu)
Autoři

GRENAROVÁ Renée

Rok publikování 2008
Druh Článek v odborném periodiku
Časopis / Zdroj MOVA. Naukovo-teoretiččskij časopis z movoznavstva.
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova pupil with specific learning difficulties; teaching Russian language; individual integration; school psychologist; special teacher; patents; Russian language teacher
Popis Ve stati jsou prezentovány výsledky empirického výzkumu ohledně současného stavu výuky ruského jazyka v běžných třídách u žáků se specifickými poruchami učení na základních školách a v nižších ročnících víceletých gymnázií v Jihomoravském kraji v České republice. Cílem bylo analyzovat současnou situaci ve výuce ruštině u žáků se specifickými poruchami učení, zjistit učitelovy kompetence a znalosti o problematice spedifických poruch učení.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info