Informace o publikaci

Význam přípravných tříd pro žáky se sociálním znevýhoeněním v rámci inkluzivního vzdělávání

Autoři

BARTOŇOVÁ Miroslava

Rok publikování 2010
Druh Článek ve sborníku
Konference Lechta V. Trandisciplinárne aspekty inkluzivnej pedagogiky. Zborník
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova student with social disadvantage class climate preparatory class of primary school teacher education socially deprived areas primary school
Popis V následující stati prezentujeme výsledky kvalitativně orientovaného šetření zaměřeného na analýzu sociálního klimatu ve třídách vzdělávající žáky se sociálním znevýhodněním. Jedná se o dílčí výzkumné šetřené řešeného v rámci výzkumného záměru „Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání“. Šetření bylo realizováno v základních školách města Brna v oblasti vyloučených lokalit, ve školách, při kterých jsou zřízené přípravné třídy. Článek vznikl v rámci výzkumného záměru Speciální potřeby žáků v kontextu Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info