Informace o publikaci

Rekurentní posloupnosti a problémová výuka v matematice

Autoři

BERÁNEK Jaroslav

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Recurrent sequence
Popis Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci forem a metod výuky na střední škole. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprve uvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info