Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
Vliv motivačních úloh na výsledky výchovně vzdělávacího procesu v předmětu chemie na ZŠ
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Zborník z medzinárodného seminára doktorandského štúdia "Metodologické otázky výskumu v didaktike chémie" |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | education chemistry motivation primary school |
Popis | Článek popisuje návrh výzkumné metody, která by měla dát odpověď na otázku, jestli interdisciplinární motivační úlohy používané ve výuce chemie ve škole mohou ovlivnit vztah žáků k tomuto předmětu a jejich porozumění chemii. Článek prezentuje také vybrané výsledky výzkumu provedeného autorkami se vzorkem cca 900 respondentů: Srovnání vztahu žáků k chemii v letech 2010 a 1996. |