Informace o publikaci

Recurrent Sequences and Problem Teaching in Mathematics

Autoři

BERÁNEK Jaroslav

Rok publikování 2011
Druh Článek ve sborníku
Konference XXIX International Colloquium on the Management of Educational Process
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Obor Pedagogika a školství
Klíčová slova Recurrent sequence; teaching of mathematics; problem teaching
Popis Příspěvek vznikl na základě výzkumu zaměřeného na inovaci obsahu a forem výuky matematiky na středních školách. Tématem příspěvku je řešení rekurentních posloupností jako námětu pro problémovou výuku v matematice na středních a vysokých školách. V příspěvku jsou nejprve uvedeny čtyři řešené příklady, následuje problém, jehož řešení navozuje další otázky a problémy vhodné pro zkoumání studentů.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info