Informace o publikaci

Modern Approaches to Assessment of Pupils with Specific Learning Difficulties in Foreign Language Teaching

Název česky Moderní přístupy k hodnocení žáků s SPU v cizojazyčné výuce
Autoři

HANUŠOVÁ Světlana

Rok publikování 2011
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Moderní přístupy k hodnocení v cizojazyčném vyučování zdůrazňují význam hodnocení podporujícího učení. Cílem této kapitoly je poskytnout vhled do problematiky hodnocení žáků se specifickými poruchami učení (SPU) v cizojazyčném vyučování. Kapitola přinese také parciální výsledky výzkumné studie, která se zaměřila na pohled učitele na danou problematiku. Budou srovnány dvě využité výzkumné metody: dotazníkové šetření a ohnisková skupina.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info