Zde se nacházíte:
Informace o publikaci
„Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality
Autoři | |
---|---|
Rok publikování | 2011 |
Druh | Článek ve sborníku |
Konference | Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. |
Fakulta / Pracoviště MU | |
Citace | |
www | Fulltext |
Obor | Pedagogika a školství |
Klíčová slova | social skills; personal qualities; self-assessment; educational communication; mental condition; self concept; coping with conflicts; supervision |
Popis | Text vychází z výzkumu, který se zaměřuje na zmapování oblasti sociálních dovedností a osobnostních kvalit absolventů pedagogických fakult. Kvalitativní výzkumná část odhaluje prostřednictvím expertního šetření oblasti sociálních dovedností a osobnostních kvalit, které jsou podle odborníků pro budoucí učitele nepostradatelné. Kvantitativní část potom zjišťuje, jak v těchto oblastech posuzují své sociální dovednosti a osobnostní kvality samotní budoucí učitelé a jaké faktory mají vliv na jejich posouzení. |