Informace o publikaci

Vhodná edukační strategie jako základní předpoklad úspěšného integrativního vzdělávání žáků s těžkým zrakovým postižením a s poruchou autistického spektra

Autoři

NOVÁKOVÁ Zita VILÁŠKOVÁ Dagmar

Rok publikování 2010
Druh Kapitola v knize
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Kapitola prezentuje výzkumné šetření analyzující metodu strukturovaného učení a její modifikaci pro nevidomé žáky. Funkčnost této metody byla dlouhodobě ověřována při integrativním vzdělávání nevidomého žáka s poruchou autistického spektra v základní škole praktické. Jednotlivé principy a postupy strukturovaného učení jsou doplněny o konkrétní aktivity a kompenzační pomůcky. Vše je aplikováno v případové studii.
Související projekty:

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info