![Důležité termíny](https://cdn.muni.cz/media/3633704/image_2.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.5&rnd=133572412150000000&heightratio=0.5&width=278)
Univerzita má vlastní e-shop
Univerzita spustila nový internetový obchod s názvem MUNISHOP. V aktuální nabídce je 90 druhů reklamních předmětů včetně oblíbených univerzitních mikin a 400 titulů knih a časopisů vydaných Nakladatelstvím MU Munipress.
![Bez popisku](https://cdn.muni.cz/media/3295945/munishop.jpg?mode=crop¢er=0.5,0.56&rnd=132583364930000000&width=575)
Spuštění e-shopu je reakcí na dlouhodobou poptávku studentů i absolventů po lepší dostupnosti reklamních předmětů, především univerzitních mikin, kterých univerzita jen v roce 2016 prodala víc než tisíc kusů. MUNISHOP by měl kromě podpory značky také zlepšit distribuci knižních titulů vydávaných Nakladatelstvím MU. Vedle odborných publikací a časopisů připravuje MUNIPRESS i publikace určené běžným čtenářům.
Zakoupené zboží je možné si nechat poslat poštou, zatím jen v tuzemsku, v budoucnu se chystá i verze e-shopu v angličtině a doručování do zahraničí. Druhou možností je si zboží objednat a osobně vyzvednout na některém ze tří výdejních míst v Brně. Buď přímo v sídle MUNISHOPU v Nakladatelství MU na adrese Rybkova 19 na Kraví hoře, nebo v knihkupectví v bohunickém kampusu či v Univerzitním shopu Scalanterie v kině Scala na Moravském náměstí.
Více článků
-
V TOP 400 na světě, v TOP 200 v Evropě, 1. v ČR v oblasti udržitelnosti
Masarykova univerzita zažila historicky nejúspěšnější rok z hlediska umístění v mezinárodních žebříčcích srovnávajících kvalitu univerzit napříč světem.
-
Reformovat hodnocení výzkumu —MUNI zveřejnila svou vizi
Masarykova univerzita jako první instituce z Česka a šestá na světě zveřejnila plán, ve kterém určuje svou vizi změn v procesech hodnocení výzkumu, výzkumných pracovníků a organizací provádějících výzkum.