Mgr. Barbara Strobachová, Ph.D.
Assistant professor, Department of Social Education
Correspondence Address:
Poříčí 623/7, 603 00 Brno
Office: bldg. D/5012
Poříčí 538/31
603 00 Brno
Phone: | +420 549 49 7925 |
---|---|
E‑mail: |
Total number of publications: 8
2016
-
"Ready for school?" A constructivist view of school readiness
Year: 2016, type: Appeared in Conference without Proceedings
2015
-
School is our common world: a constructivist-phenomenological study of the construing of Roma pupils and their teacher
The Wiley Handbook of Personal Contsruct Psychology, year: 2015, number of pages: 14 s.
2013
-
MCA: Fenomenologický pohled na vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
Výzkumné metody v pedagogické praxi, edition: Vyd. 1., year: 2013, number of pages: 19 s.
2012
-
Bariéry v edukaci romských žáků : Fenomenologický přístup v sociálně-pedagogickém výzkumu
Výzkum a edukace sociálně znevýhodněných žáků. Romští žáci, děti cizinců (uprchlíků), teorie, výzkum, edukační strategie, year: 2012, number of pages: 19 s.
-
School and education in the life of Roma children – a constructivist-phenomenological study
Year: 2012, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Škola je náš společný svět : Fenomenologická analýza významu výpovědí romských dětí
Aktivizace sociálně znevýhodněných skupin v pedagogické praxi a výzkumu, year: 2012, number of pages: 13 s.
2010
-
Jak lépe rozpoznat bariéry ve vzdělávání u samotných sociálně znevýhodněných dětí aneb Psychosémantické metody jako alternativní psychologicko-pedagogické diagnostické metody
Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků, edition: 1. vyd., year: 2010, number of pages: 22 s.
-
Percepce jako složka inteligence v období počátku školní docházky
Analýza vzdělávacích potřeb romských žáků, edition: 1. vyd, year: 2010, number of pages: 7 s.