Project information
English Language and Literary Studies in Central Eastern Europe (ELALS)

Project Identification
CIII-ME-0408-03-1112
Project Period
9/2011 - 8/2012
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
MU Faculty or unit
Faculty of Education
Cooperating Organization
University of Pardubice
University of Klagenfurt
University of Maribor
University of Montenegro

Cílem projektu je tvorba Společného studijního programu pro účastníky v síti English Language and Literary Studies in Central Eastern Europe (Anglický jazyk a literární studie ve střední a východní Evropě) v rámci programu CEEPUS III. Do sítě jsou zapojeny katedry anglického jazyka Univerzity Černá Hora, Univerzity Klagenfurt, Univerzity Maribor a Univerzity Pardubice.
Katedra anglického jazyka a literatury Pedagogické fakulty v Brně se zapojuje do této sítě se záměrem aktivně se podílet na dosažení následujících cílů: 1) porovnat a zhodnotit současné studijní programy, vzdělávací a organizační podmínky na katedrách anglického jazyka, 2) připravit společné kurikulum pro výuku anglického jazyka, včetně výukových metod a materiálů.
Účastníci sítě budou organizovat setkání a workshopy, jejichž náplní bude tvorba pilotních studijních plánů pro Společný studijní program, příprava projektů spolupráce, např. letní školy, konference a průběžný monitoring a vyhodnocování projektu prostřednictvím kvalitativních standardů.
Dalšími cíly projektu jsou: zohlednění regionálních aspektů ve výuce anglického jazyka a literárních studií a jejich aplikace v souladu s regionálními potřebami a zájmy, hodnocení kurikul a implementace nových výukových metod, např. multimedia, vývoj e-learningových programů, vývoj inovačních studijních programů s ohledem na evropskou perspektivu, dále garance mezinárodního uznání a transparentnosti akademických úspěchů, podpora učitelské a studentské mobility, podpora spolupráce mezi univerzitami ve střední a východní Evropě, organizace workshopů, společných kurzů, letních škol a konferencí.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info