Project information
Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT
(NEFLT)
- Project Identification
- CZ.1.07/2.4.00/31.0074
- Project Period
- 3/2012 - 2/2014
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Operational Programme Education for Competitiveness
- 2.4 Partnership and networks
- MU Faculty or unit
- Faculty of Education
- Cooperating Organization
-
University of Jan Evangelista Purkyně, Ústí nad Labem
- Responsible person doc. Mgr. Natalia Orlova, CSc.
Projekt NEFLT unikátním způsobem vytváří kooperační síť vztahů mezi terciárním vzděláváním budoucích učitelů cizích jazyků a jeho aplikační sférou, tj. extramurálním, sekundárním, primárním a preprimárním vzděláváním. Projekt je zaměřen na prohloubení vazeb mezi vzdělavateli budoucích učitelů cizích jazyků na veřejných vysokých školách a následně vazeb na učitele samotné. Rozvíjeny budou formy komunikačních platforem, tak aby došlo k vyšší provázanosti jednotlivých stupňů vzdělávání. Cílem projektu je spolupráce mezi institucemi a oboustranný transfer zkušeností, tj. ze strany aplikační sféry soubor aktuálních problémů a potřeb(zejména v kontextu reformy školství a globalizačních tendencí) - ze strany terciárního školství reakce v rámci výuky a odborná pomoc skrze workshopy, semináře, odborné studijní materiály, kontaktní platformy a metodická centra. K dosažení cíle projektu přispějí všichni partneři sítě (zástupci jednotlivých vzdělávacích stupňů) i další přizvaní odborníci.
Publications
Total number of publications: 12
2014
-
Analyzing the Development of Academic Writing Skills in English as a Lingua Franca
ELT: Harmony and Diversity, edition: 1. vydání, year: 2014, number of pages: 38 s.
-
Creative Writing in the Foreign Language Classroom
Year: 2014, type:
2013
-
Čtenáři, učitelé a literatura v cizím jazyce
Year: 2013, type: Workshop
-
Komunikace a komunikační kompetence
Multikulturně v teorii i praxi, edition: Vyd. 1., year: 2013, number of pages: 9 s.
-
Kulturní rozdíly ve verbální a neverbální komunikaci
Multikulturně v teorii i praxi, edition: Vyd. 1., year: 2013, number of pages: 8 s.
-
Learning to Write: Ideas for Teaching Advanced Students
Year: 2013, type: Workshop
-
Metoda CLIL a její využití při výuce aneb 7 pádů CLILu
Metodický poradník učitele cizího jazyka, edition: Vyd. 1., year: 2013
-
Metody a postupy pro výuku interkulturní komunikace
Multikulturně v teorii i praxi, edition: Vyd. 1., year: 2013, number of pages: 8 s.
-
On some text-organizing devices in Master's theses written by Czech university students
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Patterns of distribution of verbs for referring to sources : implications for teaching EAP in humanities
Year: 2013, type: Appeared in Conference without Proceedings