Informace o projektu
Síť vzdělavatelů učitelů cizích jazyků NEFLT
(NEFLT)
- Kód projektu
- CZ.1.07/2.4.00/31.0074
- Období řešení
- 3/2012 - 2/2014
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost (VK)
- 2.4 Partnerství a sítě
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
- Odpovědná osoba doc. Mgr. Natalia Orlova, CSc.
Projekt NEFLT unikátním způsobem vytváří kooperační síť vztahů mezi terciárním vzděláváním budoucích učitelů cizích jazyků a jeho aplikační sférou, tj. extramurálním, sekundárním, primárním a preprimárním vzděláváním. Projekt je zaměřen na prohloubení vazeb mezi vzdělavateli budoucích učitelů cizích jazyků na veřejných vysokých školách a následně vazeb na učitele samotné. Rozvíjeny budou formy komunikačních platforem, tak aby došlo k vyšší provázanosti jednotlivých stupňů vzdělávání. Cílem projektu je spolupráce mezi institucemi a oboustranný transfer zkušeností, tj. ze strany aplikační sféry soubor aktuálních problémů a potřeb(zejména v kontextu reformy školství a globalizačních tendencí) - ze strany terciárního školství reakce v rámci výuky a odborná pomoc skrze workshopy, semináře, odborné studijní materiály, kontaktní platformy a metodická centra. K dosažení cíle projektu přispějí všichni partneři sítě (zástupci jednotlivých vzdělávacích stupňů) i další přizvaní odborníci.
Publikace
Počet publikací: 12
2014
-
Analyzing the Development of Academic Writing Skills in English as a Lingua Franca
ELT: Harmony and Diversity, vydání: 1. vydání, rok: 2014, počet stran: 38 s.
-
Creative Writing in the Foreign Language Classroom
Rok: 2014, druh: Přehledové a vzdělávací texty
2013
-
Čtenáři, učitelé a literatura v cizím jazyce
Rok: 2013, druh: Uspořádání workshopu
-
Komunikace a komunikační kompetence
Multikulturně v teorii i praxi, vydání: Vyd. 1., rok: 2013, počet stran: 9 s.
-
Kulturní rozdíly ve verbální a neverbální komunikaci
Multikulturně v teorii i praxi, vydání: Vyd. 1., rok: 2013, počet stran: 8 s.
-
Learning to Write: Ideas for Teaching Advanced Students
Rok: 2013, druh: Uspořádání workshopu
-
Metoda CLIL a její využití při výuce aneb 7 pádů CLILu
Metodický poradník učitele cizího jazyka, vydání: Vyd. 1., rok: 2013
-
Metody a postupy pro výuku interkulturní komunikace
Multikulturně v teorii i praxi, vydání: Vyd. 1., rok: 2013, počet stran: 8 s.
-
On some text-organizing devices in Master's theses written by Czech university students
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích
-
Patterns of distribution of verbs for referring to sources : implications for teaching EAP in humanities
Rok: 2013, druh: Další prezentace na konferencích