Project information
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
(CEIV)
- Project Identification
- MUNI/B/0889/2011
- Project Period
- 1/2012 - 12/2012
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category B
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- prof. PhDr. Karel Pančocha, Ph.D., M.Sc.
- PhDr. Mgr. Kristýna Balátová, Ph.D.
- PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D.
- PhDr. Kateřina Sayoud Solárová, Ph.D.
- Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
Speciální pedagogika a andragogika se zaměřují na celoživotní biodromální koncepci. Přechod od segregovaného a časově omezeného vzdělávání ke vzdělávání inkluzivnímu a celoživotnímu však představuje nejen výzvu ke změně pro jednotlivé učitele a školy, ale je výzvou pro celou společnost. Procesy směřující k inkluzivnímu vzdělávání, které probíhají na úrovni mezinárodní, národní, školní, třídní a individuální představí ve svých výzkumech, reflektují a interpretují studenti DSP speciální pedagogika. Výsledky výzkumů budou na této konferenci prezentovat více než dvě desítky doktorandů DSP speciální pedagogika.
Publications
Total number of publications: 24
2012
-
Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 11 s.
-
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
Year: 2012, type:
-
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy
Year: 2012, type: Conference
-
Činnost centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie v Slovenskej republike so zameraním na oblasť možnosti poskytovania služieb a spolupráce centier pedagogicko-psychologického poradenstva a prevencie so základnými školami a rodinou
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 16 s.
-
Faktory podpory vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 8 s.
-
Integrácia žiakov s Downovým syndrómom v prostredí základných škôl slovenského školstva
Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 10 s.
-
Intervenční a podpůrná dimenze podmínek ústavní a ochranné výchovy
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 5 s.
-
Kulturní instituce ve vzdělávání neslyšících žáků ZŠ
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 9 s.
-
Logopedická intervence jako součást individuálního plánování uživatelů domovů pro osoby se zdravotním postižením
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 9 s.
-
Morfologicko-syntaktická rovina u žáků se specifickými poruchami učení
PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy., edition: Vyd. první, year: 2012, number of pages: 9 s.