Project information
School for all: Inclusion as a way to effectively educate all pupils
- Project Identification
- CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210
- Project Period
- 8/2016 - 7/2019
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Operational Programme Research, Development and Education
- Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
- MU Faculty or unit
- Faculty of Education
- Cooperating Organization
-
University of Jan Evangelista Purkyně, Ústí nad Labem
- Responsible person Jaroslav Zilcher
V rámci projektu se bude zvyšovat otevřenost škol v oblasti inkluze.
Budou využity standardizované nástroje pro evaluaci škol. Projekt bude
zlepšovat vzdělávací praxi formou zvyšování kompetencí škol a školských
institucí v oblasti inkluzivního vzdělávání v rámci akce KLIMA. Projekt
bude realizovat metodickou podporu pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou a navyšování odborných kapacit pro práci s žáky s potřebou podpůrných opatření a s marginalizovanými skupinami jako jsou
Romové.
Publications
Total number of publications: 3
2019
-
Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa
Online Journal of Primary and Preschool Education, year: 2019, volume: 3, edition: 1, DOI
-
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Year: 2019, edition: Vyd. 1., number of pages: 101 s.
-
Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty, edition: 1. vydání, year: 2019, number of pages: 13 s.