Informace o projektu
Škola pro všechny: Inkluze jako cesta k efektivnímu vzdělávání všech žáků
- Kód projektu
- CZ.02.3.61/0.0/0.0/15_007/0000210
- Období řešení
- 8/2016 - 7/2019
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- OP Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV)
- PO 3 Rovný přístup ke kvalitnímu předškolnímu, primárnímu a sekundárnímu vzdělávání
- Fakulta / Pracoviště MU
- Pedagogická fakulta
- Spolupracující organizace
-
Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
- Odpovědná osoba Jaroslav Zilcher
V rámci projektu se bude zvyšovat otevřenost škol v oblasti inkluze.
Budou využity standardizované nástroje pro evaluaci škol. Projekt bude
zlepšovat vzdělávací praxi formou zvyšování kompetencí škol a školských
institucí v oblasti inkluzivního vzdělávání v rámci akce KLIMA. Projekt
bude realizovat metodickou podporu pedagogických pracovníků při práci s heterogenní skupinou a navyšování odborných kapacit pro práci s žáky s potřebou podpůrných opatření a s marginalizovanými skupinami jako jsou
Romové.
Publikace
Počet publikací: 3
2019
-
Rozšíření školního poradenského pracoviště o pozici školního speciálního pedagoga a školního psychologa
Online Journal of Primary and Preschool Education, rok: 2019, ročník: 3, vydání: 1, DOI
-
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty
Rok: 2019, vydání: Vyd. 1., počet stran: 101 s.
-
Úkoly školního speciálního pedagoga v inkluzivní škole
Školní speciální pedagog a školní psycholog v inkluzivní škole a možnosti jejich spolupráce s interními a externími subjekty, vydání: 1. vydání, rok: 2019, počet stran: 13 s.