Project information
Quality Inclusive Education of Learners with Special Educational Needs in Primary and Secondary Schools
(Kvalita v inkluzi žáků se SVP)
- Project Identification
- CZ.02.3.62/0.0/0.0/16_037/0004872
- Project Period
- 9/2017 - 11/2020
- Investor / Pogramme / Project type
-
Ministry of Education, Youth and Sports of the CR
- Operational Programme Research, Development and Education
- Priority axis 3: Equal access to high-quality pre-school, primary and secondary education
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D.
- RNDr. Růžena Blažková, CSc.
- Mgr. Klára Dobrovolná, DiS.
- PhDr. Mgr. Ilona Fialová, Ph.D.
- PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D.
- PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Lenka Chládková
- PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- PaedDr. Květoslava Klímová, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Ing. Kateřina Kunovská
- Ing. Martina Legátová
- PhDr. Lucie Matoušková, Ph.D.
- doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D.
- PhDr. Petra Röderová, Ph.D.
- prof. PhDr. Evžen Řehulka, CSc.
- Mgr. Jitka Sedláčková
- PhDr. Zdeňka Schejbalová, Ph.D.
- Mgr. Hana Šeráková, Ph.D.
- PhDr. Lenka Vrbecká Doležalová, Ph.D.
- Mgr. Martin Vrubel, Ph.D.
- PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D.
- Other MU Faculty/Unit
-
Faculty of Sports Studies
- prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
- PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D.
- Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
- prof. PhDr. Hana Válková, CSc.
- Other MU Faculty/Unit
- Support Centre for Students with Special Needs
- Cooperating Organization
-
Janáček Academy of Music and Dramatic Arts in Brno
- Responsible person prof. PhDr. Veronika Broulíková
- Responsible person Mgr. Jiří Šupa, Ph.D.
Cílem projektu je realizace kvalitního inkluzivního vzdělávání žáků se SVP na základní škole. Naučit pedagogy zacházet s diverzitou žáků v inkluzivní třídě. Vypracovat koncept pro inkluzivní vyučování s podporou zahraničních zkušeností. Zasíťovat školy, podpořit zkušeností dobré praxe. Zaměřit se na podporu žáků se SVP při vstupu na trh práce, zpřístupnit vzdělávání s využitím pohybových volnočasových aktivit. Podpořit inkluzivní vzdělávání osvětovými aktivitami určenými pro veřejnost.
Publications
Total number of publications: 8
2020
-
Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v českém jazyce a literatuře – zaměření na žáky s SPU a zdravotním znevýhodněním.
Year: 2020, type:
-
Inklusivní pohybové kroužky jako prostředek podpory psycho-sociální stránky zdraví
Year: 2020, type: Conference abstract
-
Metodika práce s žáky se specifickými poruchami učení: Aplikace písní s rytmickým a pohybovým doprovodem v cizím jazyce (francouzština)
Year: 2020, edition: Vyd. 1., number of pages: 719 s.
-
Volnočasové pohybové aktivity pro všechny aneb IVČA skáče
Year: 2020, type:
-
Vzdělávání žáků s Aspergerovým syndromem v inkluzivní třídě
Year: 2020, edition: Vyd. 1. elektronické, number of pages: 83 s.
-
Zařazení prvků terapeutického tance v mateřské škole
Tělesná výchova a sport mládeže, year: 2020, volume: 86, edition: 5
2019
-
Inclusive Sports Leisure Clubs as a Means of Promotion of Psycho-Social Health
Life in Health 2019: Research and Practice, year: 2019
-
Práce s texty s tematikou handicapu jako součást podpory inkluzivního vzdělávání
Jazyk - literatura - komunikace, year: 2019, volume: 8, edition: 1