Project information
Subjective perceptions of the readiness of students of teacher education programmes for their profession
(připravenost na profesi)
- Project Identification
- MUNI/A/1502/2018
- Project Period
- 1/2019 - 12/2019
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Grant Agency of Masaryk University
- Category A
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Education
- doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Mgr. Eva Bumbálková, Ph.D.
- Mgr. Markéta Francová
- Mgr. Soňa Havlíková
- doc. PaedDr. Hana Horká, CSc.
- Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
- Mgr. Jana Létalová, Ph.D.
- Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D.
- Mgr. Karel Picka, Ph.D.
- Mgr. Hana Schulzová
- Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Sýkorová, Ph.D.
- doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
The project is a continuation of the specific research carried out in the previous two years 2017, 2018, the aim of which was a formative evaluation of the first and second year of the innovated pedagogical-psychology module at the Faculty of Education at MU. To complete the evaluation of the pedagogical disciplines, the third year of the bachelor’s degree in 2018/19 remains to be completed. In 2019, we want to focus on: a) exploring students' subjective readiness for their teaching profession, b) developing research tools, c) completing evaluation research of selected disciplines.
Publications
Total number of publications: 3
2019
-
Propojení dvou školních světů: subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání
Recenzovaný sborník příspěvků interdisciplinární mezinárodní vědecké konference doktorandů a odborných asistentů QUAERE 2019, year: 2019
-
Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce)
Year: 2019, type: Conference abstract
-
Propojení dvou školních světů: Subjektivní vnímání kvality života očima žáků na pomezí primárního a nižšího sekundárního vzdělávání (projekt práce)
Year: 2019, type: Appeared in Conference without Proceedings