Project information
Aplikace poznatků behaviorální ekonomie v kontextu marketingového průzkumu a marketingu na B2B trzích (B-Behavioral)

Investor logo
Project Identification
1674/2018
Project Period
1/2019 - 12/2021
Investor / Pogramme / Project type
Ministry of Industry and Trade of the CR
MU Faculty or unit
Faculty of Economics and Administration
Cooperating Organization
B-inside s.r.o.

Cílem projektu je přenos poznatků behaviorální ekonomie do marketingového průzkumu a marketingu na firemních (B2B) trzích. Behaviorální ekonomie staví na opuštění premisy racionálního člověka a věnuje soustředěnou pozornost psychologickým, kognitivním, emocionálním, kulturním a sociálním faktorům, které ovlivňují ekonomické rozhodování jednotlivců i institucí.

Sustainable Development Goals

Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.

Sustainable Development Goal No.  4 – Quality education Sustainable Development Goal No.  5 – Gender equality Sustainable Development Goal No.  8 – Decent work and economic growth Sustainable Development Goal No.  10 – Reduced inequalities

Publications

Total number of publications: 2


You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info