Project information
Measuring metacognitive strategies in children
(META)
- Project Identification
- MUNI/A/1473/2022
- Project Period
- 1/2023 - 12/2023
- Investor / Pogramme / Project type
-
Masaryk University
- Specific research - support for student projects
- MU Faculty or unit
-
Faculty of Social Studies
- doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Mgr. Ivan Černický
- Mgr. et Mgr. Petr Palíšek
- Mgr. Veronika Šromová
Cílem projektu je výzkum metakognitivních strategií pomocí různých diagnostických metod u žáků základních škol. Následně si klade za cíl navrhnout, vytvořit v aplikovaných programovacích prostředí (PsychoPy) a ověřit prototyp nového přístupu pro zjišťování metakognitivních strategií přes PC administraci. V poslední fázi bude proveden výzkum metakognitivních strategií u dětí šestých tříd ve vztahu ke kognici, paměti a dalším charaktristikám žáků.
Sustainable Development Goals
Masaryk University is committed to the UN Sustainable Development Goals, which aim to improve the conditions and quality of life on our planet by 2030.
Publications
Total number of publications: 5
2024
-
Slovenská adaptácia Testu pre identifikáciu matematicky nadaných detí (TIM3–5): možnosti a obmedzenia použitia v praxi
Československá psychologie, year: 2024, volume: 68, edition: 2, DOI
2023
-
Development of logical intuitions in children: Pre-study poster
Year: 2023, type: Appeared in Conference without Proceedings
-
Faster ≠ Smarter : Children with Higher Levels of Ability Take Longer to Give Incorrect Answers, Especially When the Task Matches Their Ability
Journal of Intelligence, year: 2023, volume: 11, edition: 4, DOI
-
Invenio : inovativní a zábavný způsob diagnostiky kognitivních schopností
Year: 2023, type: Article in Periodical (without peer review)
-
Jak identifikovat mimořádně nadané děti objektivně a zábavně? Pomocí diagnostického systému Invenio
E-psychologie, year: 2023, volume: 17, edition: 2, DOI