Publication details

Die Erfassung und Entwicklung von professional vision bei künftigen Englischlehrern mit IRSE VideoWeb

Investor logo
Authors

MINAŘÍKOVÁ Eva JANÍK Tomáš

Year of publication 2013
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Příspěvek se zaměřuje na uvažování založené na vědění jako součást profesního vidění a představuje výsledky pilotního výzkumu týkajícího se změn v uvažování založeném na vědění po účasti ve VideoWebu, elektronickém učebním prostředí využívajícím videozáznamy výuky anglického jazyka.Písemné komentáře studentů k videozáznamům výuky byly analyzovány pomocí kategoriálního systému odvozeného z teorie (subprocesy uvažování založeného na vědění). Ukázalo se, budoucí učitelé videa spíše popisují, interpretují a hodnotí a mnohem méně se soustředí na rozvahou následků situace nebo jejich možného vylepšení (alternativy). Po účasti ve VideoWebu budoucí učitelé videa především popisují.
Related projects:

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info