You are here:
Publication details
Die Erfassung und Entwicklung von professional vision bei künftigen Englischlehrern mit IRSE VideoWeb
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2013 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Příspěvek se zaměřuje na uvažování založené na vědění jako součást profesního vidění a představuje výsledky pilotního výzkumu týkajícího se změn v uvažování založeném na vědění po účasti ve VideoWebu, elektronickém učebním prostředí využívajícím videozáznamy výuky anglického jazyka.Písemné komentáře studentů k videozáznamům výuky byly analyzovány pomocí kategoriálního systému odvozeného z teorie (subprocesy uvažování založeného na vědění). Ukázalo se, budoucí učitelé videa spíše popisují, interpretují a hodnotí a mnohem méně se soustředí na rozvahou následků situace nebo jejich možného vylepšení (alternativy). Po účasti ve VideoWebu budoucí učitelé videa především popisují. |
Related projects: |