Publication details

Komunikační strategie představitelů českých křesťanských církví v sociální síti Facebook

Authors

MOTAL Jan

Year of publication 2016
Type Article in Proceedings
Conference Komunikace církve: náboženství a jeho prvky ve virtuální realitě
Citation
Description Cílem příspěvku je představit výsledky analýzy komunikačních strategií představitelů vybraných českých křesťanských církví v sociální síti Facebook kombinovanými kvantitativními a kvalitativními metodami. Analýza se zaměřuje zvláště na otázku, nakolik zástupci církví používají sociální sítě ke komunikaci vlastních názorů a k aktivnímu dialogu s uživateli sítí a nakolik je sociální síť využívána jen jako doplňkové propagační médium. Rovněž je sledována tematická náplň této komunikace. Výsledky charakterizují strukturu komunikace představitelů vybraných křesťanských církví v prostředí sociálních sítí a jsou interpretovány ve vztahu k pozici církví v české společnosti.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info