You are here:
Publication details
Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vztah k vnitřní motivaci a autoregulaci učení - představení disertačního výzkumu
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2024 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Ve svém disertačním výzkumu se věnuji tématu sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a jejich vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Jak ukazují výsledky systematické přehledové studie, tak toto téma je relevantní z hlediska dosavadního stavu poznání. Současně vycházím také z toho, že je velmi aktuální i pro současné dění ve školství (změna závěrečného hodnocení výsledků žáků, zavádění formativního hodnocení, kompetenční pojetí vzdělávání, revize RVP ZV), což potvrzují i výsledky analýzy ČŠI (Zatloukal, 2022) a šetření TALIS (Boudová et al., 2019). V následujícím textu stručně představuji teoretická východiska mého disertačního výzkumu, shrnuji výsledky systematické přehledové studie a stručně představuji plánovanou metodologii výzkumného šetření. |