Publication details

Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vztah k vnitřní motivaci a autoregulaci učení - představení disertačního výzkumu

Authors

GROMBÍŘOVÁ Julie

Year of publication 2024
Type Appeared in Conference without Proceedings
MU Faculty or unit

Faculty of Education

Citation
Description Ve svém disertačním výzkumu se věnuji tématu sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a jejich vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Jak ukazují výsledky systematické přehledové studie, tak toto téma je relevantní z hlediska dosavadního stavu poznání. Současně vycházím také z toho, že je velmi aktuální i pro současné dění ve školství (změna závěrečného hodnocení výsledků žáků, zavádění formativního hodnocení, kompetenční pojetí vzdělávání, revize RVP ZV), což potvrzují i výsledky analýzy ČŠI (Zatloukal, 2022) a šetření TALIS (Boudová et al., 2019). V následujícím textu stručně představuji teoretická východiska mého disertačního výzkumu, shrnuji výsledky systematické přehledové studie a stručně představuji plánovanou metodologii výzkumného šetření.

You are running an old browser version. We recommend updating your browser to its latest version.

More info