Informace o publikaci

Sebehodnoticí dovednosti učení žáků základních škol a jejich vztah k vnitřní motivaci a autoregulaci učení - představení disertačního výzkumu

Autoři

GROMBÍŘOVÁ Julie

Rok publikování 2024
Druh Další prezentace na konferencích
Fakulta / Pracoviště MU

Pedagogická fakulta

Citace
Popis Ve svém disertačním výzkumu se věnuji tématu sebehodnoticích dovedností učení žáků základních škol a jejich vztahu k vnitřní motivaci a autoregulaci učení. Jak ukazují výsledky systematické přehledové studie, tak toto téma je relevantní z hlediska dosavadního stavu poznání. Současně vycházím také z toho, že je velmi aktuální i pro současné dění ve školství (změna závěrečného hodnocení výsledků žáků, zavádění formativního hodnocení, kompetenční pojetí vzdělávání, revize RVP ZV), což potvrzují i výsledky analýzy ČŠI (Zatloukal, 2022) a šetření TALIS (Boudová et al., 2019). V následujícím textu stručně představuji teoretická východiska mého disertačního výzkumu, shrnuji výsledky systematické přehledové studie a stručně představuji plánovanou metodologii výzkumného šetření.

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info