You are here:
Publication details
Interaktivní výuka kartografie
Authors | |
---|---|
Year of publication | 2009 |
Type | Appeared in Conference without Proceedings |
MU Faculty or unit | |
Citation | |
Description | Dnešní společnost, která je často nazývána jako společnost informační, postindustriální, globální nebo multikulturní si žádá řadu proměn a změn. Tyto proměny společnosti se odráží také ve vyučovacím procesu. S využitím nových forem a metod výuky lze žákům představit učivo jako atraktivní, praktické a lépe využitelné v jejich každodenním životě. Mocným nástrojem učitele jsou počítačové technologie, internet či interaktivní tabule. Cíle výuky zeměpisu na základních a středních školách jsou stanoveny v Rámcových vzdělávacích programech a v Mezinárodní chartě geografického vzdělávání. Nezbytnou součástí zeměpisného vzdělávání je rozvíjení kartografických dovedností.Vznik posteru byl podpořen výzkumným projektem MUNI /41/098/2009, Zhodnocení rozvoje vybraných kartografických dovedností s využitím geoinformačních technologií ve výuce zeměpisu na základní škole, financovaného v r. 2009 Pedagogickou fakultou MU. |
Related projects: |