doc. PhDr. Klára Uličná, Ph.D.
Katedra anglického jazyka a literatury
e‑mail: |
---|
-
Jaký význam má kontext: objektivní determinanty socializace začínajících učitelů (GA15-12956S)
Řešitel na MU: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D. Fakulta / Pracoviště MU: Pedagogická fakulta Období řešení: 1/2015 — 12/2017Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty -
Profesní vidění a jeho rozvíjení prostřednictvím analýzy založené na videu (z pohledu učitelů angličtiny jako cizího jazyka) (GA13-21961S)
Řešitel na MU: prof. PhDr. Tomáš Janík, Ph.D., M.Ed. Fakulta / Pracoviště MU: Pedagogická fakulta Období řešení: 2/2013 — 12/2015Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty -
Strategie učení se cizímu jazyku a výsledky vzdělávání: Analýza shluků a sekvencí strategií (GAP407/12/0432)
Řešitel na MU: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D. Fakulta / Pracoviště MU: Pedagogická fakulta Období řešení: 1/2012 — 12/2014Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty -
Učitel-expert: jeho charakteristiky a determinanty profesního rozvoje (na pozadí cizojazyčné výuky) (GAP407/11/0234)
Řešitel na MU: doc. PhDr. Michaela Píšová, M.A., Ph.D. Fakulta / Pracoviště MU: Pedagogická fakulta Období řešení: 1/2011 — 12/2013Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty