MUDr. Ivana Hradilová Svíženská, CSc.
Anatomický ústav
kancelář: bud. F01B2/155
Kamenice 126/3
625 00 Brno
telefon: | 549 49 7543 |
---|---|
e‑mail: |
sociální a akademické sítě: |
---|
-
LEANBODY LEAN in Medical Education: Reaching for Quality Management Tools to Teach Human Anatomy Effectively in a Multicultural and Multilingual Learning Space (2021-1-HU01-KA220-HED-000027542)
Řešitel na MU: doc. MUDr. Marek Joukal, Ph.D. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 11/2021 — 10/2024Investor/Program: Evropská unie / Erasmus+ Klíčová akce 2: Spolupráce na inovacích a výměny osvědčených postupů -
Multimediální pomůcky při výuce anatomie v angličtině (MUNI/FR/1035/2017)
Řešitel na MU: RNDr. Michaela Račanská, Ph.D. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 1/2018 — 12/2018Investor/Program: Masarykova univerzita / Fond rozvoje MU -
Zvýšení endogenního regeneračního programu a jeho aktivace zprostředkovaná cytokiny/chemokiny (GA16-08508S)
Řešitel na MU: prof. RNDr. Petr Dubový, CSc. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 1/2016 — 12/2018Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty -
Projevy neurozánětu ve spinálních kořenech po poškození periferního nervu (MUNI/A/0907/2011)
Řešitel na MU: prof. RNDr. Petr Dubový, CSc. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 1/2012 — 12/2012Investor/Program: Masarykova univerzita / Grantová agentura MU -
Inovace vybavení učeben a piteven anatomického ústavu (FRVS/435/2006)
Řešitel na MU: doc. MUDr. Pavel Matonoha, CSc. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 1/2006 — 12/2006Investor/Program: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR / Fond rozvoje vysokých škol -
Indukční vliv na regeneraci vyvíjejících se a zkříženě reinervovaných lamelózních mechanoreceptorů: axon nebo bazální membrána? (GA309/93/0574)
Řešitel na MU: MUDr. Ivana Hradilová Svíženská, CSc. Fakulta / Pracoviště MU: Lékařská fakulta Období řešení: 1/1993 — 1/1995Investor/Program: Grantová agentura ČR / Standardní projekty