Informace o projektu
Organizační kultura českých firem

Logo poskytovatele
Kód projektu
GA402/02/0114
Období řešení
1/2002 - 12/2004
Investor / Programový rámec / typ projektu
Grantová agentura ČR
Fakulta / Pracoviště MU
Ekonomicko-správní fakulta
Klíčová slova
organizační kultura, strategické chování, české firmy

Projekt je zaměřen na analýzu organizační kultury českých firem se zřetelem k jejich strategickému chování. Cílem výzkumu, který má být proveden u cca 120 firem, je prostřednictvím empirické konstrukce typologie zmapovat typické obsahy organizační kultury na úrovni hodnot, základních předpokladů a přístupů a popsat tendence v chování organizací jednotlivých kulturních typů. Výzkum má prohloubit dosavadní vědecké poznání v dané oblasti a přinést poznatky potřebné pro efektivní řízení českých firem.

Publikace

Počet publikací: 15


Předchozí 1 2 Další

Používáte starou verzi internetového prohlížeče. Doporučujeme aktualizovat Váš prohlížeč na nejnovější verzi.

Další info