Informace o projektu
Význam představivosti v procesu učení ve vybraných předmětech primární školy
- Kód projektu
- FRVS/1467/2006
- Období řešení
- 1/2006 - 12/2006
- Investor / Programový rámec / typ projektu
-
Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy ČR
- Fond rozvoje vysokých škol
- Fakulta / Pracoviště MU
-
Filozofická fakulta
- doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D.
- Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D.
V námi navrhovaném projektu se chceme zaměřit na to, jakou roli hraje představivost v procesu učení žáků na 1. stupni základní školy, v jakých předmětech a za jakých podmínek je představivost nejvíce uplatňována a jak může využívání představivosti žákům usnadnit jejich cestu k poznání nových skutečností.
Publikace
Počet publikací: 3
2006
-
Development of the Preconception of the Primary School Pupils: Experience with the Research up to Now
Education-Line database, rok: 2006
-
Konstruktivismus v inovativních vzdělávacích programech v české škole
Sborník prací filozofické fakulty brněnské univerzity. U11., rok: 2006
-
Rozvoj prekonceptů u žáků 1. stupně: dosavadní zkušenosti s výzkumem
Současné metodologické přístupy a strategie pedagogického výzkumu. Sborník příspěvků 14. konference ČAPV (CD-ROM)., rok: 2006